Tuesday, March 4, 2014

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ



Γεια σας ! Το όνομά μου είναι ο Ιησούς - ο Χριστός . Σου έστειλα το βιογραφικό μου, γιατί είμαι που επιδιώκουν να εφαρμόσουν για την κορυφαία εκτελεστική θέση στην καρδιά σας. Παρακαλούμε να εξετάσει τα διαπιστευτήριά μου , όπως αναφέρονται παρακάτω .


ΠΡΟΣΟΝΤΑ


Έχω δημιουργήσει τη γη και οι Ουρανοί ( Παροιμίες 3 , 19 )
Έχω δημιούργησε τον άνθρωπο από τη γη ( Γένεση 2 , 7 )
Του έδωσα την πνοή της ζωής ( Γένεση 2 , 7 )
Τον έχω εξαγοραστούν από την κατάρα του νόμου ( Γαλάτας 3 , 13 )

ΘΕΣΕΙΣ

Είχα μόνο έναν εργοδότη , (Λουκ. 2 , 49 )
Έχω λάβει μόνο το μεγαλύτερο συστάσεων (Ματθ. 3 , 15-17 )

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Μερικές από τις ικανότητές μου και εργασιακή εμπειρία περιλαμβάνει : την παροχή βοήθειας στους φτωχούς , θεραπεύοντας την προβληματική , αποκατάσταση της όρασης σε τυφλούς
Είμαι ένα εξαιρετικό Counsel ( Ησαΐας 9,06 )
Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι έχω την εξουσία , την ικανότητα και τη δύναμη να καθαρίσει από τις αμαρτίες σας . (Ιωάννης 1 , 7-9 )

ΜΕΛΕΤΕΣ

Καλύπτουν το εύρος και τη διάρκεια όλης της γνώσης , της σοφίας και της γνώσης ( Παροιμίες 2 , 6 )
Μπορώ να αποκαλύψει ακόμη όλα τα μυστικά θαμμένα στην καρδιά σας ( Ψαλμοί 44 , 21 )


ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

Ασχολήθηκα ενεργά στη Διάσκεψη ισχυρότερο όλων των Times ( Γένεση 1 , 29 )

Αναφορές
Όλους τους οπαδούς και πιστούς μου σε όλο τον κόσμο θα πιστοποιούν τις θεραπείες , η θεϊκή παρέμβαση , τα θαύματα , καθώς και για την απελευθέρωσή τους , τη μετατροπή τους και την υπερφυσική καθοδήγηση που έχουν λάβει από μένα .
Τώρα που έχετε έρθει στο τέλος του βιογραφικού μου , είμαι βέβαιος ότι είμαι ο μόνος υποψήφιος που διαθέτουν τις απαραίτητες πιστοποιήσεις για την πλήρωση της θέσης στην καρδιά σας . Πότε μπορώ να ξεκινήσω ; Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή ( Εβραίους 3 , 15 ) .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...